Typy hry
Typ: ELO
*Nesmíte mít víc jak 8 karet v balíčku
*Součet levelů karet v balíčku nesmí přesáhnout 25 hvězdiček
*V balíčku nesmí být karty pro elo zakázané
*V balíčku nesmí být žádná karty 2x
*Vždy po ukončení ELO turnaje dostane na příští týden ban ten klan, se kterým se v ELO nejvíce hrálo. S tímto klanem se po dobu 1 týdne (do dokončení ELO nesmí hrát)
*V balíčku nesmí být víc jak 3 naplno natrénované karty
Typ: Balík typ. č. 1 (pro Daily turnaj)
*Nesmíte mít víc jak 8 karet v balíčku
*Součet levelů karet v balíčku nesmí přesáhnout 25 hvězdiček (včetně)
*V balíčku nesmí být žádná karty 2x
Typ: Balík typ. č. 2 (pro Daily turnaj)
*Nesmíte mít víc jak 8 karet v balíčku
*Součet levelů karet v balíčku nesmí být menší než 26 hvězdiček (včetně)
*V balíčku nesmí být žádná karty 2x
Typ: SoCC (pro Summer of Clint City místnost)
podmínky balíčku se každý týden o prázdninýách mění. Detaily přímo ve hře.
Dále se kdekoliv ve hře můžou objevit hráči hrající speciální typy her.
Adminy ani hrou nepodporované, ale přesto většinou fugující (na dodržování si dohlížejí sami hráči -> Když švindlujete a zneužívate ostatních, tak si vás tito hráči pravděpodobně dají do tkzv. Blacklistů -> a jakmile si vás do blacklistu dá někdo vlivnější tak...)
Tyto spec. druhy se dají hrát prakticky kdekoliv a poznáte je podle zkratek které si hráči dávají (většinou) za svůj nick.
- Nejstarší neofic. typ hry a zároveň s nejjednoduššímy pravidly. Ani jeden z hráčů po celý zápas nepoužije pilulky (ani na Fury). Pozůstatek z dob, kdy nebyl při Daily, při KO omezen bodový bonus za pozůstalé pilulky (dříve platilo, že za každou pozůstalou pilulku dostane hráč 2 body bonusu -Při hraní Coopera a pod. karet v kombinaci s Morphuunem se dalo udělat za Daily i 500-600 bodů). Dnes celkem vzácný typ hry, ale najdou se hráči co se nechtějí stresovat tím, kolik poslat pilulek.
ELO
Pozůstatek z dob, kdy ještě nebyli na Elo turnaje vyčleněny spec. místnosti. Dnes už se skoro nepoužívá, ale tu a tam se na něj ještě dá narazit. ELO mají u jména hráči odehrávající ELO turnaj.
EVO (EV)
Neoblíbenější, a zároveň nejnáviděnější neoficiální typ hry, zejména díky své pohnuté minulosti.
- Dříve nebylo omezení za levelování karet během turnaje a to postupně vyústilo tento typ hry. Později bylo sice zavedeno omezení za postup karet, ale stále bylo hraní evo během turnaje velice oblíbené. Bohužel se začalo množit tkzv. Fake evo - hráči, kteří měli sice u jména evo, ale hráli normální hru, často s nízkolevelovými kartami typu Zatman apod.
Se zavedením spec. místnosti na Daily, kde je povolen jen Daily herní balík (viz. výše) Většine fake evo odzvonilo a evo se vrátilo ke své původní myšlence, tj. Co nejrychleji zvedat level karet bez ohledu na vítěze zápasu (EVO - od slova Evolution - evoluce).
Pravidla nejsou složitá (přesto se i v současnosti najdou hráči, kteří respektují pouze první dvě pravidla, ale to jsou většinou hráči do 25 levelu, takže je to omluvitelné)
Pravidla pro EVO:
*snažte se minimalizivat šanci bonusu karet (aneb proč jsou Eyrtoni s bonusem v evo u útočníků neblíbení)
Ačkoliv se může zdát, že evo se jako dělané pro Lost Warehouse tak tomu tak není, většina profi-EVO hráčů se zdržuje spíš v Dark Corners (Ono je sice hezké, že v LostWarehouse získáte rychleji level pro kartu, ale je rozdíl mezi 5 vytrénováními ze 20 zápasů v LW a 3 vytrénováními ze 20 zápasů v Dark Corners ( V lost warehouse dostáváte při zápase, při kterém ste nezvedli kartu o level jen 1 Clint a 1 bod, a v Dark Corners získáte v průměru 2-5 Clintů a 13-25 bodů (nepočítám levelování karet) )
HAN
Zrychlená a z určitého ohledu hodně zajímavá úprava EVO zápasů která vznikla jako odpověď na nová pravidla v Lost warehouse (pokud vyhraje hráč s menší, levelem karet, získají oba hráči více zkušeností pro své karty). Hráči se střídají podle pořadí jen, pokud mají stejné karty. Jinak platí, že hráč s kartami na vyšším levelu nedává ke svým kartam vůbec žádné pilulky a naopak hráč s nižším levelem karet útočí tak, aby měl pokaždé šanci projít. Po čase toho ale začali někteří hráči využívat a hráli HAN jen s 2-levelovými kartami.
Bohužel tento typ hry vymizel stejně rychle, jako se objevil.
Hráči se v místnostech zobrazují podle abecedy a protože se 0 skoro jako první, zvedají tím hráči šanci na výzvu k zápasu od dalších hráčů. (Většina lidí klikne na to co uvidí, nebude zbytečně rolovat stránku, když stejně nevydí, jakého hráče vyzívají - Myšleno level apod.)